Eliiifffff Merhaba kızım haftaya 4aylık olacak. Anne sütü almıyor mama da istemiyor artık kavanoz mamalardan almalı mıyım sizce? Ya da kaşık mama??
FHKK Eliiifffff ahh hayır o kötülüğü yapmayın gerçekten onlar kadar sağlıksız ürün yok, mamayı değiştirin 5 aydan sonra da zaten ek gıda verirsiniz sebzeler ile başlayın havuç, kabak, patates, sonra ev yapımı yoğurt. Mis gibi sağlıklı şeyler var 🌸🌸
Limonataa Eliiifffff Bu mamaların ayrıca kendi içlerin de çeşitleri de oluyor onlar yanlizca eczane de satılıyor ama doktor önerisiyle mesela ben Aptamil sarı kutu kullanıyorum arkadaşım Aptamil pembe kullanıyor biraz daha muhallebi kivaminda bir numara biberon ağzıyla değil 2 numara biberon memesiyle kullanılıyor isterseniz bı doktorla görüşün yardımcı olucaktir çünkü formül mama içmeyip kavanoz mama da ağır gelebilir ek gıda için bunlarla değil sebze meyvayla baslanmasi gerekiyor yanin da yine formül mama kullanıyoruz
Defeninannesiii Eliiifffff bebelac gold a bir şans verin bence bir çok bebek beğeniyormuş bizde çok memnunuz