Krdlnmasal Kızlar yaklaşık 7 ay önce spiral taktırdım,son 2-3 aydırda kötü kokulu akıntım oluyor nasıl anlatsam çürümüş et gibi falan 🤣enfeksiyon diyorum ama bu spiralin kayma ihtimalinde de böyle bir sorun oluyor mu
Tuba Krdlnmasal Mantar olabilir. Bendede 1 senedir spiral takılı öyle bir şey yaşamadım🤷🏼♀️ Geçen kontrolüm vardı doktora kaydığını nasıl anlarım diye sordum oda hep anlaşılmaz dedi. Bazılarında ara kanama veya ağrı oluşabiliyormuş kaydığında ama akıntı veya kötü kokudan bahsetmedi.