Benim kızım doğduktan 1 hafta sonra düşmüştü göbeği. Oğlumun ki 1 ayda anca düştü ara ara az kanama oluyordu hastaneye çok götürdüm az kanama varsa düşecek demişti hemşire ve göbek bağı çok kalınmış öyle söyledi 😳doktor da alkol sık hava alsın biraz takip edelim dedi hafif koku da vardı :( sonrasında kendiliğinden düştü. Tekrar götürdüm enfeksiyon yoktu çok şükür şuan 7,buçuk aylık ;)