Tazeanne35 oğlumuda kızımıda 2aylık olana kadar 2 saate bir uyandırdım ki 40 gün 2 saatte bir uyanması lazım birde sarılık devam ediyorsa mütlaka kaldırmak lazım kan şekerler çabuk düşüyor ki kzıım 2 aylık olduğunda ebem 2-3 hafta daha 2 saatte bir emzir aşırı zayıf çünkü demişti 2.5 aylık olduğunda kendi ne zaman isterse o zaman kaldırdım çoğunlukla 3saate 4 saate kalkıyordu ama 4saati geçirmiyordum genede