Zara58 30 cc suya 1 dolu kaşık, 60 CC suya 2 dolu kaşık şeklinde ölçü ilerliyor. Ben içme suyunu kaynatıp bir kenara alıyorum sürekli kaynamış ılınmış suyum hazır oluyor. Mama yapacağım zaman da biraz su kaynatıyorum. Kaynar ve ılınmış suyu karıştırıyorum. Hazırlanan su bileğinize döktüğünüzde yakmayacak şekilde olmalı. Ne soğuk ne sıcak. Bir de taze yapmaya özen gösterin derim. Ben acıktığında hazırlayıp o an içiriyorum sonrasında vermiyorum.