Betim Bora_Mom Lcw den 2,5 tog aldık içi elyaflı . Terletmiyor sadece zıbınla uyuyor memnunuz çekme de yapmadı 30 derecede 600 devirde yıkıyorum
Bora_Mom Betim lcw den memnuniyet çok sanırım bende oradan alacagim yanitladiginiz için teşekkür ederim
goktugmom_061220 Bora_Mom Ben bunu aldım kullanıyorum. Bir beden büyük almanı tavsiye ederim. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Uyku-Tulumu/5223799/2239228
Bora_Mom goktugmom_061220 bende baktığımda bunu çok beğenmiştim sitede zaten çokta güzel teşekkür ederim yardımlarınız için 🦋
Toprak_19 Elyaflı olanlar benim oğlumda çok terleme yaptı şu an owli uyku gurusunu kullanıyorum memnunum. Vücut sıcaklığını koruyor , güzel