Defnem201919 benim bebeğim de aynıydı 37,5 38,2 arasıydı. Bir türlü düşmüyordu 3. Gün hastaneye götürdük . Gözle görülür hiç birşeyi yoktu . Bir üşütme olmadı . Doktora gittik kan testi istedi kanında virüs bulaşmış . Dışarı çıkmıyoruz eve gelen yol meğer taşıyı babaymış şimdi öpmek yasal kesinlikle Doktora gidin