Merhaba arkadaşlar bebeğim yaklaşık 2 aydır sadece mamayla besleniyor öncesi anne sütü ve mama şeklin de ilerliyorduk, bebeğim 4 buçuk aylık 2 haftadır aşırı tıkanıyor biberon ucundan kaynaklaniyor diye düşündüm öncesi 0-3 ay biberon ucu kullanıyorduk 2 ve 3 numarayı da aldım üzerin de az akışlı yazıyor ama tıkanması devam ediyor çok ağlıyo ve yemeyi bırakıyor neyden kaynaklanablr neden böyle oluyor sizce
😭😭😭