Mervekavves 1 yaşında ve gece beslenmesi sağlıksız bir şey 🙏 sizi korkutmak değil niyetim acilen bırakmalısınız 🙏🙏 bebeğin kilosu önemli değil önemli olan sağlıklı olmasıdır !! Yanınızda uyuma zamanla bırakılır da gece beslenmesini bırakırken çok zor olacak şimdiden soyliyim bu sürece hazır olun. Bebeğiniz hep uyanır birakmazsaniz ve uyanmaya da devam edecektir… Gece uykusu bebeklerin büyümesi ve gelişmesi için en önemli etken ve gece sürekli emmeye alışık olduğundan uykusu bölünüyor şu an , deliksiz uyuması lazım . Bir yaş zamanları genel olarak sancılı bir zaman da ayrıca 😔 kesmek için yanlış bir zaman mi bilemedim ama çok geç kalındığı kesin , en sağlıklısı uzman birinden yardım almak . Uyku eğitmenleri oluyor ya , veya işinin ehli dadılar . Onlar ile çalışabilirsiniz , böylelikle bebeğinizin psikolojisini bozmadan herşeyi halletmiş olursunuz ☺️