Selam kızlar ayak tırnağımda batma oluştu hamilelikten oluştu şuan iltihap akıyor 1 aydık böyle antibiyotik kremler kullandım geçmiyor içten kurutmak lazım hangi antibiyotik kullabilirim çocuk doktoruma mesaj attım cvp bakalım ne diycek ona göre basına böyle şeyler gelen varmı tecrübeli anneler