Oğlumda yaklaşık 2 aydır yüzünde beyaz beyaz lekeler var ufak tefek yazın tatile gitti 3 ay Yazlıkta Mersin’de kaldı ben oradayken her zaman güneş kremi sürüyordum denize gidelim gitmeyelim hergün ama oğlumu orada koyup Ankara’ya işe dönmek zorunda kaldım annemde sağolsun uğraşmak istemediği için hiç güneş kremi sürmemiş her yere götürmüş ( yürüyüşe parka dışarıya denize ) herneyse Eylül ayında geldi oğlum geldiğinde yoktu ama Eylül sonlarına doğru dikkatli baktığımda ufak tefek beyazlıklar gördüm hatta annemde farketti benim gözlemlediğim sadece yüzünde var Nisanda 3 yaşına girecek aklıma VİTİLİGO hastalığını getirdi etrafınızda olan ya da yavrularınızda olan var mı?