Cansuu1 Kızlar bu ay reglm ilk defa agrısız geldi. Normalde yatak döşek olurum. Ama tuhaf olan şu ki ilk defa da cok pıhtılı geldi. Hıc bu derece olmazdı basına gelen var mı
endoplazmikretikulumiste Cansuu1 kimyasal düşük filan dıye düşünüyorsan alakası yok sanmam neticede kimyasal da olsa regl işe atılır ve dolayısıyla rutinin ne ise aynı sekılde olur