Merhaba. Bebeğim 2 aylık ve anne yanı beşiğinde yatırıyorum şuan için. İçerisinde bulunan sünger yatağın üstüne babynest koyarak uyutuyorum ancak sürekli uyanıyor acaba yatağı ile ilgili mi diye düşünüyorum. Araştırdım da aslında ama yine de içimde kuşku kalıyor. Çünkü benim yatağıma koyuyorum çok rahat yatıyor. Sizler nasıl yapmaktasınız acaba?