Bebikom 2 ay 13 günlük oldu . Doktor 3 aya kadar önermiyordu şuan 3 ayının içinde yarın başlamak istiyorum ama şöyle birsey var ki hamileligimde balık tavuk ve yumurtanin her turlusunden tiksindim onun yerine neler yiyebilirim süt arttırıcı olarak neler tüketebilirim emziren annelerden öneri bekliyorum