Se2orndn Reflü olabilir, reflü yatağında yatırmayı deneyin isterseniz. Benim kızımda 2-3 ay arası o kadar çok kustu ki. Gaviscon vs kullandık. Dönem dönem kusuyor hala. Bazı çocuklarda mide kapakçığı geç kapanmasına bağlı uzayan reflü durumu oluyor. Endişelenmeyin. Fışkırır tarzda kusmuyorsa endişelenmeyin geçmiş olsunnn🤗 mamaya bağlı mı bilemiyorum ama ben sadece anne sütü veriyorum. Belki mamayı sevmemiştir bilemiyorum.