Mduygum doktor görüşü ile istediğiniz ayda başlatın siz bilirsiniz de neden kardeşiniz ile kıyaslıyorsunuz ben onu anlayamadım? Her bebeğin, çocuğun gelişimi farklıdır bu şekilde düşünürseniz hayal kırıklığına uğrarsınız. Kardeşiniz sevmiştir oğlunuz sevmez veya tam tersi bu tarz durumlarda kıyas yapmak yerine bebeğinizi gözlemleyerek hareket etmek ve bir doktor görüşü almak bebeğiniz için daha doğru olur diye düşünüyorum tabi ki annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz ama daha bebekken dayısı ile kıyaslanan bir çocuğun hayatında bu durum onu psikolojik olarakta etkiler ilerleyen zamanlarda.