Mduygum ben de 5 yaşımda okula başladım pek memnuniyet verici bir yaşantı olmuyor ilerde tavsiye etmem.. herşeye erken başladım , çalışma hayatına vs. Ve çalışırken sürekli aklım başka yerlerdeydi ( tekrar üni sınavına girmek , farklı bir mesleğe geçmek gibi) erken yaşta verilen kararlar bazen doğru olmuyor maalesef