brcn1990 Arkadaşlar merhaba. Kızım sürekli bağırıyor bu ara değişik sesler çıkartıyor. İlgi çekmeye çalışıyor diyorlar ama aklım takıldı biraz normal mi ?
Burculiceee brcn1990 😁😁😁 benim oğlum sabah 6:30 da bas bas bağırıyor 🤣 güleyim mi ağlıyayım mı bilemiyorum bide bize bakıyorki uyanmışmıyız diye 6 aylık bu arada
DurununAnnesi12 normal canım şimdi de yemek yerken mamammamama diyor yani yemek istiyor ama bağırarak söylüyor
brcn1990 Defneninannesi123 Defneninannesi123 sanırım öyle. Bu arada benim kızımın adıda Defne. Zahide Defne 😊😍Allah bağışlasın defne kuşuda 🙏😌😘
DurununAnnesi12 Burculiceee aynı kızım birde kafasını kaldırıp daha çok bağırmaları yok mu 😂🤣🤣 şimdi 8 aylık çığlık atıyor bakmadığım zaman
FmBetull Valla benim kızım 4.ayından beri bağırıyor gün içinde keyfi yerindeyken de huzursuzkende 7 aylık olmaz üzere hala aynı🥴