Neslhnkzydvc Anneler, 14günlük bebeğim kakasını yaparken çok zorlanıyor ama kakası normal renkte ve yoğunlukta. Yani kabız değil ama yapmakta çok güçlük çekiyor ıkınıyor ağlıyor. Çoğu zaman masaj vs de işe yaramıyor. Yardım lütfen ☹️
2minosprenses Neslhnkzydvc canim gazi vardir ya benim kizda oyleydi uykuda bile ikinirdi masaj yada gaz damlasi kulanin 👍💖
YYenianneeee Neslhnkzydvc doktora götürün popo deliğine baksınlar benim kızımda öyleydi bir aylık olunca hiç kakasını yapamaz hale geldi popo deliği çok dar olduğu içinmiş masaj yapmak gerekiyor doktor size anlatır
Berraserra Neslhnkzydvc benim kızımda hep ıkınır ve gerinirdi ıkınmaktan gerinmekten uyku uyuyamazdı gaz damlasını bıraktım düzeldi meğer gaz damlasındanmış
Taha_emir Neslhnkzydvc Neslhnkzydvc makat darlığıdır muhtemelen benim oğlum öyleydi çocuk cerrahına gösterin bana önce fitil verdi 10 gün onu kullandım sonra buji yada sizin parmağınız aracılığı ile 10 gün eldiven takıp parmagınızı köküne kadar batırıyorsunuz maalesef zor bi süreç ama söylediğimi direk uygulamayın krem falan da veriyor doktor tabi eğer makat darlığı varsa bide üstüne gaz sancısı çekiyor mahvoluyordur yavru benim oğlum 9 aylık hala kakasını yaparken ter içinde kalıyor kızarıyor ama şükür daha iyi büyüdükçe düzelir doktor dedi
Neslhnkzydvc 2minosprenses 2minosprenses gaz çıkarabiliyor. Her emzirmeden sonra gazını çıkartıyorum zaten ama sıkıntımız kaka işte ☹️
Neslhnkzydvc YYenianneeee olabilir mi ki acaba ya. Çünkü bezini değiştirirken ıslak mendille poposunu temizledikten sonra yapıyor bazen.
Taha_emir Neslhnkzydvc unutmadan sürekli zeytinyağı sürün bide ben 5 6 ay zeytinyağı sürdüm hep çocuk cerrahına muhakkak götürün o daha detaylı anlatıp ne yapacağınızı tam anlatacaktır gaz damlası boşuna almayın hiç işe yaramıyorlar gaz için ben kimyon çayı yapıp 2 çay kaşığı verirdim büyüdükçe arttırabilirsiniz
YYenianneeee Neslhnkzydvc ben deliğin içine yapıyorum canım benim kız şuan 35 günlük kakayı masajsız yapamıyor başlarda kendi yapıyordu ama ağlayarak zorlanarak yapıyordu aç bebeğinin poposuna bir bak canım deliğin etrafında çatlaklar var mı bide sert mi deliği bi dokun
Taha_emir Neslhnkzydvc zeytinyagıylada popo deliğini parmak ucunuzla uyarırsanız o zamanda yapar ama doktor bana katı gıda döneminde bir sürü yasak gıda söyledi çocuğum neyle beslenecekdi ben uyguladım dediklerini kabızlık durumunda daha zor ileri zamanda ne olur ne olmaz siz bi çocuk cerrahına gösterin içiniz rahat eder en azından çok zor çünkü ıkınması muhtemelen ondandır çünkü bizimki de öyleydi biz şaşırıyorduk 15 günlük bebek ıkınmayı nerden bilsin sebebi doktora gidince çıktı Size de geçmiş olsun inş düzelir tez zamanda
Taha_emir Neslhnkzydvc göbeğine masaj yapıyordum banyodan sonra bide poposunun ucuna parmağımla hafiften sürüp uyarıyordum benim kullandığım zeytinyağı hemen çekiyordu zaten üstüne bile bulaşmıyordu katkısız saf bulmuştuk tanıdıktan sizde yine de doktorunuza danışın her doktor bir olmuyor burda kendi yaptıklarımızı anlatıyoruz ama iyi bir hekime kontrol ettirip danışıp yaparsanız daha sağlıklı olur
SANANE_ONANE71 Neslhnkzydvc valla canm bizimde oyle kabızlığı yok bisi yok kakasi normal ikincam fiye kıpkırmızi oluyo bizde fıtık var ben ona bağlıyodum
Neslhnkzydvc SANANE_ONANE71 çok geçmiş olsun. Fıtık teşhisi nasıl kondu başka ne gibi belirtileri vardı
fatmaaozen Neslhnkzydvc biz 2 aylık olduk. Başlarda bizde de oluyordu bebeğim kakasını yaapıyor gazını da çıkarıyordu ama kaka yaparken ıkınma oluyordu. Çocuk cerrahisi doktoru bebeklerin ilk başlarda kaka yapmayı bilmediği için ıkındğını, kaka yapmayı öğrenmeye çalıştığını söylemişti.
SANANE_ONANE71 Neslhnkzydvc bizimki erken doğdu anne bebek uyumunda pipisi sisti tbi doktorlar gelene kadar indi onlar bilemedi sonra kontrole geldigimizde bi doktor elle muayne edince anladı
Kbrkya Neslhnkzydvc aynı sorun bizde de vardı. Uykusunda bile ıkınıyordu. Saatler sürüyordu kakasını yapması. Doktorumuz gaz ilacı verdi mommys bliss o bizi kurtardı. Doktorunuza sorabilirsiniz
Hill97 Neslhnkzydvc biogaia prebiyotik damla kullanabilirsiniz gaz sancisi muhtemelen bu prebiyotik icerdigi icin kaka yapmasini kolaylastirir zararsizdir korkmadan kullanabilirsiniz umarim ise yarar
Hill97 Neslhnkzydvc canim sakin sen elle uyaran vererek zeytinyagi falan suruo birsey yapma bu arada her bebek ikiniyor kaka yaparken yenidoganlarin cogu boyle eger cok icin rahat etmezse doktora gotur o yonlendirir seni
Rikaa Neslhnkzydvc zeytinyag yeni dogmus bebegi cayir cayir yakar cunku asidiktir. Doktora goturun ya makati dardir ya da alerjiktir. Kontrol etmeden sizin bir sey yapmaniz dogru degil.
Taha_emir Rikaa doktor bana hakiki zeytinyağını sür sürekli bir kaç ay demişti zeytinyağı yaksa doktor tavsiye etmez pişik bile olmuyordu çocuk her yerine sürüyordum ben
sarilokumumm Neslhnkzydvc gazı vardır canım ben o zamanlar ütüyle havlu ısıtıyordum çok sıcak olmayacak tabiki zıbının üstünden karnına koyuyordum patır patır çıkarıyordu gazını bir de gaz damlası kullanabilirsin