efelettin Kızlar merhaba şimdi ben e bebek’ten gümüş kapak sipariş vereceğim. oğlum da çok yara olmuştu. Çok acıyordu canım emzirirken. E bebeğin kendi markasını alıcam biri 925 gümüş biri 999 gümüş. Kullananlardan bilgi alabilir miyim acaba ?
lanadelmiyav efelettin 925 ayar kullandım, çok çok memnundum. Hiç göğüs ucu yarası çekmedim. Tavsiye ederim.
efelettin Bozzzzy e bebek markası mı ? Aslında e bebekten hediye çekim var onu kullanacağım almak için ☺️
efelettin Bozzzzy cazip gelmedi değil 😂 çok tuhaf ya e bebekle sizinkinin ( yenisini ) arasında 2 katı fiyat farkı var neye göre bu fiyatlar anlamıyorum 🙄
Bozzzzy efelettin kaliteye göre canım bende çok araştırmıştım ama en iyisi silvernurse markasıydı burada da sordum istersen burdayım canım çokta kullanmadım emmedi oğlum
iamthed Benim de 925 ayardı ve mucize bir ürün gerçekten. Bu arada 2. el de alsanız sorun olmaz bence. Temizlenmesi için sadece suya tutmak yeterli. Ben 2 sene önce 300 TL vermiştim :/
Tuti29 efelettin 999 ayar kullanıyorum sadece emzirirken çıkarıyorum iyiki almışım yapandan da bulandan da Allah razı olsun 🤣
Baby_Lena efelettin 999 ayar aldım dogumdan önce kullanmaya basladım ama hıc faydası olmadı bende cunku sıtum cok fazlaydı kapagın ıcıne doluyırdu hep ıslak kaldıgı ıcınde hıc fayda etmedı ama faydasınu gorenlerde var tabı. Ben yaralarımı lansınoh krem surdum kucuk cay suzgeclerı var ya onun sapını kırıp kremdn sonra onu kapattım hava aldıgu ıcın 2 gunde ıylestı buda aklınızda olsun
efelettin Baby_Lena lansinoh kremide aldım inanın bu emzirme konusunda çok temkinli olmaya çalışıyorum çünkü oğlumda işkence gibiydi. En azından deniyeceğim 😍 umarım bende işe yarar 🌺
MybabySK Baby_Lena tam içi süt dolmuyor mu diyecektim ki bunu okudum :) sürekli kullananlar ciddden içi hiç süt dolmuyor mu nasıl yapıyosunuz ben slikon aldım ama sürekli süt doluyo ve kayıp dökülüyo çare bulamadım