Selam anneler
Çocuğu bu hastaliga yakalanan oldu mu acaba? Gribal enfeksiyon sonrası yüksek ateşten dolayı avuç içinde ayakta ve ağızda çoğunlukla oluştu. Şimdi de içleri su dolu kabarcık olmaya başlamış. Ilaç tedavisi yok mu gerçekten😏 Kaşıntıdan uyuyamıyor nasıl rahatlatacam çocuğu bilmiyorum 🥺