Kızlar aşırı merak ettiğim bir konu bu gerçekten … bebekleriniz akşam uykusuna yattığında rutininiz nasıl benim hep kulağım ve bir ayağım onun odasında uzunca ağlayıp uykusu kaçmasın diye ağlatmadan yanına koşarım bu yüzden akşam misafir kabul etmek istemiyorum kabus gibi geliyor bir yere de gitmek iste istemiyorum evimin içinin çok sessiz olması lazım öyle alıştı çünkü . Sizce ben aşırı mı abarttım bu durumu ?