Iyı akşamlar kızlar bebegım 2 buçuk aylık ama ne uyku duzenımız var yanı ne zaman yatıp kalktığı belli degıl bazı geceler uyuyo mama yıyıp yatıyo bazı geceler uyumuyor saatlerımız belli olmuyo bu arada anne sütü yok 2 saatte 90 ml yıyo bazen daha çok ıstıyo verıyorum ıs güç yapamıyorum sureklı huzursuz hasta degıl sallayınca susuyo çünkü sizinkiler nasıl yalnız degılım ınsallah 🤦🏻♀️