Glsmnn benimde ucum yoktu. 4 aylıgız . Hala sılıkon ucla emeriz ☺️ İnsanların dediği gibide hiç bir zararı olmadı bizde. Doktorumuzda aynı görüşte. Kilo alımımız ayına göre fazla bile. Belki denemek istersin o şekilde diye örnek verdim kendimden. Kuru dut suyunu kaynatıp iciyorum bir bardak hergün yapmaya çalışıyorum baya etki oluyo