Saadet18 Kızlar bebeğim 7 aylık işaret parmağı ile orta parmağını birleştirip emiyor. Gece acıktığı zamanda parmak emme sesine uyanıyorum kalkıp emziriyorum. Nasıl bıraktırcam ben ya bilgisi olan ya da benim gibi olan var mı ?
2maviboncuk Saadet18 Benim oğlumda emdi bir süre şuan 1yasinda emmiyor bıraktırmaya çalışma bence emsin Bi zararı yok ki neden bıraktırma istiyorsun
Purple13 Saadet18 2 yaşına girecek emiyor hala anlatmaya çalışıyorum azalttı ama uyku geçişlerinde emiyor uykusu geldiğinde sıkıldığında emiyor
Annee38 Saadet18 ayy benim ki de emiyo ya isaret parmagini ayni ece sesine kalkiyorum daga 4 aylik eldiveni falan cikariyo corap giydiriyorum onuda cikariyo ben gelin olana kadar emdim ayni isaret parmagimi simdi biraktirmaya calisiyorum insAllah anasina cekemez 😁
Ipek33 Benim ki de 11 aylık ve emiyor emzik hiç almadı zaten burnu tıkandıgında parmağını ememiyor tam perişan oluyoruz