haticenurela öncelikle çok geçmiş olsun sabah 8 akşam 8 sonraki 4 gün sabah 3 akşam 3 şeklinde içiliyor . bende yaklaşık 2 hafta önce atlattım banada ilaç verdiler fakat ben kullanmadım kullanma zorunluluğu kesinlikle yok bence kullanmasın allah korusun tarihi geçmiş ilaç verdiler kayinpederime bana üst komşuma anneme hepsinin de tarihi geçeli 1 buçuk sene olmuş bence bi kontrol edin ve çok zorlanmiyorsa kullanmasın çok çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin