Mom4565 Aleoveraa Gece uyanınca vermedim uyanınca sakinleştirdim tekrar uyudu gün içinde de saat aralığı gecmeden emzirmedim Cok sık emzirmedigim için kolay oldu
Yasemin38 Alparslan26- bizde saat başı uyanıyoruz çünkü🤦♀️bu sıralar. Emmek rahatlatıyor diş döneminde ve hastalıklarda,ağrı kesici özelliği olduğu için anne sütünün
Deletedmom5284 Mom4565 drlar söylüyor aslında banada söyledi ve ben erkenden bıraktım karnı tok olduğu sürece uyanmaz hasta değilse