Hisernisan Melegim1 merhaba, bende dişim ağrısında arveles içmiştim ve bir kere sahip atmıştım ve o süreçte bolca su icmistim bilginiz olsun ..
Alpbeybi Melegim1 e-lactania.org sitesinden kontrol ettim sizin için. Emzirirken kullanılabilir güvenli yazıyor. Doktor ilaçları bu siteden kontrol edebilirsin demişti
AliKuzey12 Dişiniz ağrıyorsa bi antibiyotik yazdırın bence dişçiye onkar bilip yazıyor benimde bir kere iltihaplandı felaket agrıdı günlerce delirdim yazdı yazmak zorundsyım dedi allahıma bin sükür birsey olmadı
Yarim_Kilo_Kiyma Melegim1 Emzirme döneminde bu ilaç kullanılıyor diye biliyorum. Allah şifa versin inşallah size diş çok fenadır
Askimizinmeyveleri Ben spiral taktırdığımda ağrım felan olursa diye doktor arveles yazmıştı emzirdiğimide biliyordu çok tavsiye edilmiyor sanırım ama zorda kalınca içiliyor sanırım ben içmiştim şükür bir sıkıntı olmadı
Melegim1 Sssbbbb arvelesten başka ağrı kesici yok evde eşimde göreve gitti alacak kimse de yok çekiyorum şu an ağrıyı
Melegim1 Yarim_Kilo_Kiyma Allah razı olsun sağolun biliyorum evet ama hep böyle olur ya lazım olduğunda evde bulunmaz işte