Bebeklmmmmm bende kızım 5.5 aylıkken ikinciye hamile kalmıştım. Aralarında 14 ay var. Tabi ki çok zor kolay bir yanı yok ama önemli olan sizsiniz, psikolojiniz. Çok güzel birsey ikisini birlikte büyütmek, bir gülsünler size dünyaları veriyorlar. Sağlıklı olsunlar yeter ki, herseyin üstesinden geliriz inşallah 🙏🏼 Ama size bol sabırlar diliyorum 🙃