juniorK Ayımız dün bitti. Harika haftalar uygulamasını kullanan var mı. Bu dördüncü sıçrama ne zaman bitecek nasıl sürecek. Zira 2 gundur evde biz sicriyoruz. Dün bi de ananemi kaybettik, çok zor oluyor..