Merhaba arkadaşlar,
Bugün itibariyle bebeğim bir aylık oldu. Göbek bağı bir haftalıkken düşmüştü. Sonrasında sarı renkte akıntı oluyordu ancak doktor muayenemizde doktorumuz bir şey demeyince ben normal zannediyordum. Bugün banyo yaptırırken yine iç çamaşırına da bulaşmış gördüm. Göbeğinde şişlik kızarıklık vs. herhangi bir şey yok. Sadece ara ara sarı akıntı oluyor o da göbek deliğinde kuruyor sanırım. İnternete bakınca enfeksiyon filan bi dolu kötü olasılıktan bahsedilmiş. Lohusalıktan galiba zaten kaygılıyım iyice kaygım tavan yaptı. Bebeğimin bir rahatsızlığı olacak da bilemediğim için daha kötüsü olacak gibi bir korkum var. Bu durumu yaşayan arkadaşlarımız oldu mu? Doktoruma yazdım ama çok yoğun biri ulaşamıyorum. Bilen arkadaşlarımız cevap yazabilirse çok mutlu olacağım🙏