Bugun pozitif oldugumu öğrendm, cok kotuyum piskolojik olarak , siz neler yapıyosunuz, bebegim 6 bucuk aylık birkaç gündğr öksürük var oğlumda cok degil, bugünde atesi 37.7 insallah yükselmez ona birsey olucak diye kafayı yiyiyorum , ben agır grip gibi geçiriyorum, burnum cpk akıyo bide öksürük, neler yapmalıyım