Kesinlikle faydasını görürsünüz, bende yaptım organik değildi sadece sarmsak çin sarımsağı değildi baya keskin kokulu doğal bir sarmsakti, siz bu gece soğanı ikiye bölün içine karanfil saplayın o çok rahatlatır, karanfil yoksa soğanı yine ikiye bölün üstünü geçmeyecek kadar kaynak su koyun kaseyide baş ucuna koyun, inanılmaz etki ediyor öksürüğe, balgam varsada adaçayı kaynatmıştım buharını koklatmıştım tenine zarar vermeden inanılmaz rahat uyumuştu. Sarımsağıda simdiden yapın karanlık bi yerde beklesin yarın gecede onu sürüp çorap giydirin eminim çok faydalı olacaktır 🙏🏻