Busrapotuk 1 yaşına kadar deri testini pek anlamıyorlar alamıyorlar ama bebekten bebeğe değişiyor benim bebeğim kan alınırken bile ağlamazdım şimdi yanına yabancı biri yaklaşınca bile ağlıyor 😀 şöyle anlatayım size 2 aylıkken yüzünde egzama çıktı doktora gittik alerji olabilir dedi yumurta süt et falan herşey bir anda kesti pek inanmadık sonra başka doktora gittik öyle hepsi Bi anda olmaz önce yumurta ve süt kes dedi yemedim sonra sırayla diğer ürünleri kestim ama geçmedi yaraları kabuk bağlıyordu kanıyordu tüm vücudu. 2 buçuk aylık bebek kaşımayı öğrendi çok üzülüyordum stres yapıyordum sonra 3 aylık olunca alerji testi yapıldı daha öncesi yapılmıyor çoklu besin alerjisi olduğu ortaya çıktı ciddi anlamda diyete girdim hala devam etti glutene de varmış ama bilmiyordum daha doğrusu buğdayın gluten olduğunu bilmiyordum en son 6 aylık olunca sadece zeytin ve ekmek yiyebiliyordum ama devam etti ekmek yapıyormuş sonra sütüm kesildi doktor alerji maması smilac alimentum verdi raporlu onu içtikten sonra iyi geldi yaraları iyileşmeye başladı yine de ek gıda tadımlarına 6 buçuk aylık olana kadar izin vermedi doktor sonra tadımlar yavaş yavaş sebze yemekten çok bunaldı falan şimdi sadece süt ürünleri ve yumurta kaldı ama onları da fırında pişmiş şekilde yiyebiliyor poğaça kek bisküvi kraker falan ama gerçekten çok zorlu Bi süreç ama o dönem yaraları geçince alerjisi olan Bi ürün yedirince her yeri sinek ısırığı gibi 5 dk içinde kabarıyordu ve nefes kesilmeye kadar gidiyordu hemen alerji şurubu içiriyordum bu alerji meselesi hafife alınacak aman canım bişey olmaz denilecek bişey değil kesinlikle