Ara ara çileden cikartsa da öyle böyle götürdük uyku işini . Tabi ki sürekli sallanarak. Doğduğu zamandan 3.5-4 aya kadar sorunsuzdu. Sonra olanlar oldu ben sallamak zorunda kaldım ve doz sürekli arttı . Gittiğim yerlerde asla rahat oturamadim çünkü uyku ciddi sorundu . Sürekli sessiz ışıksız tek başına sallanarak uyumak istiyordu. Ben de uzun müddet kendimden ödün verdim her şeyi onun uykusuna göre ayarladım vs. Ama artık ben de arkadaşlarıma gidip onun uykusunu düşünmeden acaba uyur mu hangi yöntemle uyursam diye endiselenmeden vakit geçirmek istiyorum. Ben de insanım nefes almak istiyorum…. Evde olduğumuz zaman bile çıldırtıyor ayakta sallanmak bile istemiyor kendi beşiğinde asla uyumaz illa ki tavan beşiği 🥺 ben kendi kendine uyusun istiyorum artık bu mümkün mü? Neler yapmalıyım ? Eğitimi veren anneler tecrübelerinizi yazar mısınız bir de tavsiye ediyor musunuz bu eğitimi ?