Denizzz88 Sey0kan benim oğlumun 16.gün düşmüştü bazen kalın olabiliyomuş öyle olunca geç düşer demişti doktor
Filizvardar Sey0kan canım 17. Günde düştü bizim. Sürekli kuru tutmak gerekiyormuş arada göbek bağını aşağı yukarı oynat hava alsın kuruması için
Arenn Sey0kan bizimki biraz kanamıştı dr a gitmiştik k vitamini iğnesini tekrar yaaipalım demişti o iğneyi bulamadık falan zaten birkaç damlaydı 17. Gün düşmüştü göbeği de
Melekatak Sey0kan kanki benimde 13 günlük düştü hatta düşmüyordu daha kantaron yağı damlattım sabah akşam doktor iyi yapmışsın dedi
ikiprensannesii2 Sey0kan 12.gündü düştüğünde doktorumuz göbek bağının biraz kalın olduğunu söylemişti. Bir de pansuman almıştık göbek bağını temizlemek için 10.gün kullandık 2 güne düştü