Görümceme 15 ekimde ( maaş günüm) mesaj attım. 25 ekim doğum günü. Dedim ki normalde böyle şey sürpriz olur ama ben senin ihtiyacın olan birşey almak istiyorum yazdım. Teşekkür etti mutlu oldu. İnanır mısınız 15 ekimden bu yana ne alacağına hala karar veremedi ve az önce 2 foto atmış. Attığı fotolar birbiri ile çok alakasız. Ve diyor ki bi sonraki mesaj da bunlardan farklı bambaşka bişey de alabilirim. Hatta diyor tatile geldiğimde ordan bakalım. 😕. Hayır sanki atla deve alıcam. Gelinimizin doğum günüydü gittim oda sormadan aldım. Çok beğenmiş foto attı teşekkür etti. Ama bunun huyunu suyunu bildiğim için seçenek sundum . Dilimi eşşek arısı soksaydı da sormasaydım daha sorar mıyım. Al bişey gönder. 😏😒