Merhabalar güzel anneler. Öyle zor bir dönemden geçiyorum ki anlatamam 🤭
Ben özel okulda öğretmenim. Kızıma kayınvalidem yakın olduğu için o bakıyordu. Ve covid testi dün pozitif çıktı. Kızım 7 aylık. Kendi annem ve dedemler falan hep covid. Oda gelemedi. 2 gün rapor aldım falan filan. Herşeyi anlatasım var aslında çok bunaldım. Kızım öksürüyor günde 10 kere falan bir kaç gündür. Diş çıkardı hiç ateş falan olmamıştı. Şimdi öksürük var bugün ateşi 37 lerde seyrediyor kafası yanıyor resmen uyurken ses çıkararak uyuyor canı yanıyor belli. Covid olabilir mi yoksa diş midir 😔 hastane 38 olunca dikkate alıyor. Ilık duş aldırdım. Sirkeli su ile sildim. Odanın ısısını düşürdüm. Üzerine hafif şeyler giydirdim. Şimdi uyuyor ama mırıldanarak. Covid olabilir mi bebeklerde nasıl biliyorlar bunu 😔 başka zaman olsa diş der beklerdim ama şimdi korkuyorum