Evin sıcaklığına göre ayarla canım kaç tog senin uykun tulumun mesela bizim ki 1.7 ydi sanırım yatak odamız soğuk orda yatarsak içine çok ince bir badi ve ince pijama giydiriyorum ama oturma odasında koltukta uyuyoruz çoğu zaman öyle olduğunda sadece kısa kollu zıbın ve tulum giydiriyorum ben uyurken üstünü her zaman örtüyorum yine de ama zaten 10 dakika geçmeden açıyor.. Üşüyüp üşümediğini ensesine dokunarak anlayabilirsiniz…