Emerken coook şiddetli ısırıyor ve bırakmıyor canımı çok yakıyor bu durum
Nasıl vazgececek bilmiyorum
Anlatıyorum olmuyo anlamiyo ısırdığı zaman çok şiddetli tepki veriyorum haliyle ondan da anlamıyor ağladım bugün o derece canımı yaktı nasıl vazgececek bu bebe?🥴😭