1tuhafokur İyi gceler kızlar bebeğim mama kullanıyor şu an bir numara üç buçuk aylık olduğu için altıncı ayda iki numaraya geçerken tam altıncı ayda mı geçiliyor yoksa altı bitip yediye girdiğinde mi bilenler yardımcı olursa çok sevinirim.