YigitAlpsMom iki doz yaptırdım tek dozla olmuyor çünkü benim bebeğimde küçük ama yolculuk yaparken covit bölümüne gidip test vermek istemedim o daha riskli geldi bana uçağa binicez gidip gelmem gerekecek bir yere gitmeseydik emzirirken olmazdım. Bide tiyatrolar ismek gibi eğitim kurumları ya aşı ya da test istiyor belki bunun kapsamı daha bile genişler. Bi kere covit geçirdik ve insanlar maske takmıyorlar biz covitken bile iki maskeyle gezdim hastanede ve gidip gelirken farklı bi varyant olur ya da hemen yine kaparız diye