Mother_ 5 önce bebeğimi kaybettim 7 aylik erken dogum doktor sezeryan yaptı. Haliyle 2 yıl düşünme dedi. Adetim 1 gun geçti mide bulantim aşırı var. Zannetmiyorum hani olduğunu da. Ya olursa nolacak. Kürtaj mi yaparlar
Melek1611 Mother_ benim bebeğim 3aylıktı sezryanla doğurmuştum ve bebeğim 3aylıkken hamile kalmıştım sağlıklı şekilde ikinci bebeğimide kucağıma aldım banada doktor iki yıl hamilelik olmaz demişti☺️
1prens1prensess Mother_ tabikide bir sorun yoksa yapmazlar ben oğlum 6 aylıklen gebe kaldım ve doğurdum şuan oğlan 23 kız 7 aylık bir sorun olmadı yani💕
Mother_ 1prens1prensess başta sorun çıkmamıştı 7 aylıktı aniden sanci başlayıp sezeryan a aldılar ve 3 gün yaşadı yavrucak
1prens1prensess Mother_ anlamadığım konu ilk doğumunuzmu böyle oldu 2.gebeliğinizmi dediğim gibi hamilelik varsada bir sprun yoksa doğuma kadar gider Allah herşeyi gönlünüze göre versin ve başınız sağolsun bu arada
Melek1611 Glcnada ilk başlarda zor oldu tabikide sonra alıştım hemde eşimin çok yardımı oldu ve ikinci bebeğim çok sakin arada eşim bu çoçuk niye hiç ağlamıyor diyor bişeyimi var acaba diye düşünüyoruz 😁
Bir_prens_bir_prenses Mother_ tabiki de kürtaj yapmazlar sadece biraz ağrım olur bebek büyüdükçe. Hemen hamile kalanlar bile var
kenankaan Mother_ onu tam bilemiyorum ama benim de plasenta previa durumu vardı, çocuğun eşiği kanalın oradaydı ve sıkıntılıydı, ikinci gebelikte de böyle tekrarlama ihtimali var dedi çok şükür bunda öyle bir durum olmadı.