Herkese iyi akşamlar bebeğim 3 ay 17 günlük normal doğumla dünyaya geldi doğumum biraz zordu iç dış 50 dikiş atıldı doğumdan sonra hızlı toparlandım ama bu son 2 aydır çok kötü sağ tarafımda kasıklarımda bir ağrı var dayanılacak gibi değil oturup ağladım o derece hastnye de gideceğim ama benim gibi olan var mı acaba doğumdan kaynaklı mı bu ağrı