Dilara-06 Merhaba anneler göz muayenesi 1 yaşında mıydı acaba tam 1 yaşına girince mi götürmek gerekir doktora
saripapatyaaa Dilara-06 Benim kızım küçükken gözü sürekli çapaklanıyordu göz doktoru bir sorun olmasa bile 4 senede bir muayene ettirin demişti
irva Dilara-06 İlk muayneye 3.ayda götürmüştük.Göz doktorumuz diğer muayne 1 yaşına girince dedi.Sonra da senede bir gelirsin dedi.9 kasımda yaşına giricek o günden sonra götürürüm.
Annis-ogul Dilara-06 doktorum bi sorun yok 2 yasinda muayene ettir dedi ama bn 14. Ayında muayene ettirdim cok sukur birseyi çıkmadı