Semsem5 Bizde 14 günlüğüz. İlk hafta memeyi bile tutmuyordu sağıp veriyordum şimdi saatlerce memede kalsa bırakmıyor hep emmek istiyor. Ama farkettim ki daha rahat oluyor, gaz sancısının şiddeti azaldı falan. Ben mümkün oldukça o istediği kadar istediği her an emziriyorum. Bide gaz damlası kullanıyoruz çok şükür bi iki gündür rahat sayılırız.
Doktorum 40ı içersinde o ne kadar istiyorsa o kadar emzir çok emse bile çok çok kusar telaş yapma, ne emse o kâr kalacak ona demişti.
Biz nurse harveys kullanıyoruz bi deneyin.