Oğlum 8 aylık hasta değil çok şükür bir kere ben grip oldum oda oldu sonrasında öksürük bı ara bitti sonra tekrar başladı ama her gün ateşine vs bakarım yok halsiz değil iştahsız değil burnu akmıyor ama sürekli bir öksürüğü var sağlık ocağına göturdum çok şükür biseyde yok bazen çok çığlık atıyor boğazını tahriş mi ediyor acaba yada dış dönemi mi salga vs öksürük yapar mı kizlar