Hilokiiii benim bebeğim 17.5 aylık o dönemde bizde de yemek seçme reddetme gibi şeyler olmuştu, aşırı iştahlı bi bebeğim var, bende şaşırmıştım bu durumuna. Happy kids de bebeklerle ilgili bilgi veren kısımda okumustum, bu dönemde iştahsızlık olabiliyormuş bireyselleşme özgürleşme kendi kararlarını verebilme vs. Sonradan düzeliyor çok üzerine gitmeyin yemiyosa kaldırın 1 saat sonra tekrar teklif edin derim.