Evet sevgili anneler öncelikle merhaba, 16 aylık bir erkek bebeğim var . Bebeğim yaklaşık olarak bir çok şeyi anlıyor etkileşim kurabiliyoruz (getirebilir misin,çöpe atar mısın ? Verebilir misin ? Vs bu gibi isteklere cevap verebiliyor lakin onun için tehlikeli ne bileyim zararlı olan şeyler için -hayır dememe rağmen , eylemini sürdürmeye devam ediyor , neden yapmaması gerektiği konusunda açıklama da yapsam ,ses tonumu da hafıf yukseltsem yine olmuyor , ki zaten gülüyor ozamanda , oda apayayrı bir mevzu 😄
Velhasıl kelam sizler çocuklarınıza -hayır ı nasıl öğrettiniz nasıl bir yol izlediniz ? tecrübelerinizi paylaşırsanız bana yardımcı olmuş olursunuz. bir çok yerde okudum araştırdım ama sanırım tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var . cevap veren her anneye kalp🌺