Asafeymeninannesii kusura bakmayın canım tam tarif yazarken kızım uyandı 🙈
1 litre süte 7 yemek kaşığı un koyuyorum bunu bazen 4 yemek kaşığı un 3 yemek kaşığı nişasta olarak değiştiriyorum. Bir su bardağı şeker onu da bazen duruma göre değiştiriyorum az ya da çok olabiliyor kaynatıp kıvam alınca altını kapatıyorum yarım yemek kaşığı kadar tereyağı ve vanilya ekleyip çırpıyorum.
Afiyet olsun 😋🥰